Panel používateľa

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trenčiansky kraj
  • Ponúkaný plat (brutto): 400-1200 EUR
    Mzdové ohodnotenie je prepojené na výsledky spolupráce s obchodnými partnermi. Odmeňovací systém však umožňuje najlepším dostať sa aj nad 3000 EUR mesačne.
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: brigáda, živnosť, HPP

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Profesionálna obsluha zákazníkov
  • Spracovanie telefonických a dátových objednávok
  • Plnenie úloh ohľadne predaja a rozvozu kancelárskych potrieb
  • Vypracovanie cenových ponúk 
  • Starostlivosť o existujúcich zákazníkov, zvyšovanie penetrácie existujúcich zákazníkov, v zmysle zvyšovania ich obratov a zvyšovania podielu nákupu kancelárskych potrieb
  • Rozširovanie databázy aktívnych klientov dealera formou aktívnej akvizície – oslovovanie a starostlivosť o nových klientov .
  • Budovanie a udržiavanie korektných vzťahov so zákazníkmi založených na báze profesionality a dôvery.
  • Kontaktná osoba pre zákazníkov - podpora zákazníkov, poskytovanie spätnej väzby na všetky otázky a postrehy z ich strany.
  • Zvyšovanie konkurencieschopnosti dealera spracovávaním spätných väzieb zo strany zákazníkov, proaktívna komunikácia so zákazníkmi ako aj s Aftersales /Parts managerom dealera/. 
  • Zhromažďovať a vyhodnocovať informácie z trhu s cieľom podporiť a budovať výhodu na trhu a identifikovať trhový potenciál.

Iné výhody

  • Vzdelávanie a odborné školenia v rámci spoločnosti a v rámci produktových školení výrobcov
  • Reálna možnosť neustáleho odborného ako aj osobného rastu
  • Motivujúce finančné ohodnotenie
  • Zázemie stabilnej, renomovanej a neustále expandujúcej spoločnosti
  • Veľká podpora priameho vedenia
  • Motivačné ohodnotenie
  • Práca v dynamickom mladom kolektíve zamestnancov
  • Zamestnanecké výhody

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou

Pozícii vyhovuje aj uchádzač so vzdelaním:
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý


Vodičský preukaz:
B

Požadovaná prax:
Nie

Počet rokov praxe: 
vhodné aj pre absolventov

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť komunikovať s rôznym typom zákazníkov
  • technické myslenie
  • vysoké pracovné nasadenie
  • ochota neustále pracovať na svojej kompetencii
  • časová flexibilita
  • lojálnosť a zodpovednosť
  • právna bezúhonnosť
  • tímová orientácia

Stručná charakteristika spoločnosti


Ponúkame našim klientom komplexné profesionálne služby vysokej kvality: 

  • Predaj kancelárskych potrieb, drogistického a doplnkového tovaru
  • Odborné poradenstvo pri výbere potrieb do kancelárie
  • Originálne a kompatibilné náplne do tlačiarní

Spoznajte aj Vy prestíž tejto značky a staňte sa jedným z nás!

         

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Kancelárske potreby, obchod

         

Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.07.2017
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

          
Kontakt

Kontaktná osoba: Marek Fábry
Tel.: +421 (0)915 830 413
E-mail: kariera@najoffice.sk

Svoj životopis, fotografiu a motivačný list zasielajte na e-mailovú adresu kariera@najoffice.sk

 

Napíšte nám!

Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info