Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Žilinský kraj
- Ponúkaný plat (brutto): 400-1200 EUR
Mzdové ohodnotenie je prepojené na výsledky spolupráce s obchodnými partnermi. Odmeňovací systém však umožňuje najlepším dostať sa aj nad 3000 EUR mesačne. - Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: brigáda, živnosť, HPP
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Profesionálna obsluha zákazníkov
- Spracovanie telefonických a dátových objednávok
- Plnenie úloh ohľadne predaja a rozvozu kancelárskych potrieb
- Vypracovanie cenových ponúk
- Starostlivosť o existujúcich zákazníkov, zvyšovanie penetrácie existujúcich zákazníkov, v zmysle zvyšovania ich obratov a zvyšovania podielu nákupu kancelárskych potrieb
- Rozširovanie databázy aktívnych klientov dealera formou aktívnej akvizície – oslovovanie a starostlivosť o nových klientov .
- Budovanie a udržiavanie korektných vzťahov so zákazníkmi založených na báze profesionality a dôvery.
- Kontaktná osoba pre zákazníkov - podpora zákazníkov, poskytovanie spätnej väzby na všetky otázky a postrehy z ich strany.
- Zvyšovanie konkurencieschopnosti dealera spracovávaním spätných väzieb zo strany zákazníkov, proaktívna komunikácia so zákazníkmi ako aj s Aftersales /Parts managerom dealera/.
- Zhromažďovať a vyhodnocovať informácie z trhu s cieľom podporiť a budovať výhodu na trhu a identifikovať trhový potenciál.
Iné výhody
- Vzdelávanie a odborné školenia v rámci spoločnosti a v rámci produktových školení výrobcov
- Reálna možnosť neustáleho odborného ako aj osobného rastu
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Zázemie stabilnej, renomovanej a neustále expandujúcej spoločnosti
- Veľká podpora priameho vedenia
- Motivačné ohodnotenie
- Práca v dynamickom mladom kolektíve zamestnancov
- Zamestnanecké výhody
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Pozícii vyhovuje aj uchádzač so vzdelaním:
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz:
B
Požadovaná prax:
Nie
Počet rokov praxe:
vhodné aj pre absolventov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť komunikovať s rôznym typom zákazníkov
- technické myslenie
- vysoké pracovné nasadenie
- ochota neustále pracovať na svojej kompetencii
- časová flexibilita
- lojálnosť a zodpovednosť
- právna bezúhonnosť
- tímová orientácia
Stručná charakteristika spoločnosti
Ponúkame našim klientom komplexné profesionálne služby vysokej kvality:
- Predaj kancelárskych potrieb, drogistického a doplnkového tovaru
- Odborné poradenstvo pri výbere potrieb do kancelárie
- Originálne a kompatibilné náplne do tlačiarní
Spoznajte aj Vy prestíž tejto značky a staňte sa jedným z nás!
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Kancelárske potreby, obchod
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.07.2017
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Fábry
Tel.: +421 (0)915 830 413
E-mail: kariera@najoffice.sk
Svoj životopis, fotografiu a motivačný list zasielajte na e-mailovú adresu kariera@najoffice.sk